26. ožu 2016.

Piles savici punjeni tikvicama i mozzarrla sirom



Piletina pripremljena na jako jednostavan i brz nacin.
Pecana u rerni.





Pileci savici punjeni tikvicama i sirom

4 pileca fileta
(2x dupla pileca prsa,bijelo meso)
maslinovo ulje-po potrebi
2 cesnja bijelog luka,cesnjak
2 manje tikvice,izrendati
5  punih zilca ribanog parmesan ili romano sira
100g mozzarella sira,rendani
sol i briber,origano po potrebi
Krusne mrvice

Najprije na malo ulja proprziti tikvice sa bijelim lukom.
Zaciniti ih po vases ukusu.
Ostaviti da se ohlade.

U ohladjeno donate sieve,parmesan i mozzarrelu.

Piece filets nozem razrezati kao knjigu,da ima dvije strane,ne prerezati,ostaviti tako velike.
shake dobivenu sniclu malo potuci baticem za mezo,zaciniti po ukusu.
**
..ako vam se sniffle cine velike,tada ih prerezite i imacete 8,manjih
savitaka,a ne 4 kao ja.

Sada svaku sniclu,do pola premazati nadjevom,pa saviti u savitak,odloziti sa strane dok sve ne uadite na isti nacin.





Iscjediti 1/2 limuna ili cijeli ako je limun manji,u duboki tanjir,dodati 3-4 zlice ulja,soli i bibera.

u drugu posudu staviti krusne mrvice(ja sam sama pravila od starog kruha koji sam pravila) dodati malo soli i bibera i suhog origana i po zelji 2 zlice parmesana,daje fin ukus mesu.

Poslagati u tepsiju, i peci u predhodno zagrijanoj rerun na 200C 35-40 minuta.

Posluziti sa salatom.

Moja salata je od bijelog i ljubicastog kupusa !

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.